Sunday, February 21, 2010

Nelson Mandela

Nelson Mandela

4 comments:

J.BOSCO said...

excelente carica, mestre Nei Lima!!
super expressiva!!
abraços

cartoons said...

Wonderfull, one of the best faces of him!

DeVaTe

Nei Lima said...

Grato por seu comentário, mestre Bosco!

Abração!


Grateful for your gentile words, Devate!

juan carlos silva bocanegra said...

Very good, this identical, main Nei Lima. CONGRATULATIONS.